agencja interaktywna łódź, agencja kreatywna łódź, strony www łódź, strony internetowe łódź, responsywne strony www

Content marketing

Content marketing polega na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści, które przyciągają i angażują internetowych odbiorców. Tak samo jak tradycyjne formy marketingu, content marketing ma za zadanie pozyskiwać nowych klientów, budować trwałe relacje z pozyskanymi już klientami i budować wizerunek marki.

 

Trendy w content marketingu znacznie zmieniły się w ciągu ostatnich kilkunastu lat ze względu na rozpowszechnienie się internetu, który umożliwia szybkie zapoznawanie się z rozmaitymi treściami na każdy temat. Dlatego też content marketing stał się dla marek bardzo przydatną i ergonomiczną formą marketingu.

 

Content marketing różni się od tradycyjnych formatów reklamowych i opiera się przede wszystkim na prowadzeniu dialogu z klientami bez nachalnych reklamowych sloganów. Sama treść ma przede wszystkim dziennikarski charakter i, choć z zasady odnosi się do oferowanych produktów lub usług, przekazuje informacje w formie rozrywkowej, edukacyjnej lub praktycznej.

 

Przykładowe rodzaje prowadzonych przez agencję e-City Vision działań content marketingowych:

  1. Blogi

 

Dla wielu marek blogi to centralny punkt strategii content marketingowej. Nie wymagają one dużych nakładów finansowych (posty można pisać samodzielnie i nie zajmują one zbyt dużo czasu). Blogi firmowe pomagają w łatwy sposób rozbudować stronę internetową marki i podnieść jej pozycję w wyszukiwarkach, dzięki czemu zwiększa się liczba odwiedzić na stronie.

 

  1. Artykuły

 

Artykuły sponsorowane umieszczane na serwisach internetowych pozwalają pozyskiwać docierać do osób, które wcześniej nie słyszały o twojej działalności. Dzięki temu zyskujesz szansę na uzyskanie nowych klientów.

 

  1. Wideo i live streaming

 

Treść wideo jest najchętniej konsumowaną i najbardziej angażującą obecnie formą w internecie. Wiele platform społecznościowych – Facebook, Twitter, Instagram, YouTube – oferuje możliwość live streamingu – nadawania wideo na żywo.

 

  1. Infografiki

 

Infografika umożliwia przedstawienie mnóstwa informacji na jednym obrazku w sposób atrakcyjny wizualnie oraz łatwy do przyswojenia. Wykresy i elementy graficzne bardziej przykuwają uwagę niż tekstowe prezentacje statystyk.

 

Chciałbyś rozpocząć działania content marketingowe? Na szczęście w e-City Vision się na tym znamy. Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się, co możemy dla Ciebie zrobić.