Blog
Każda agencja lubi się szczycić kreatywnością, innowacyjnością,
profesjonalizmem, unikalnością, zaangażowaniem 100 000%
Nie będziemy więc gorsi! Oto co niesamowitego myślimy i robimy!
Czytajcie i podziwiajcie.
_20
March
2017
Jak przygotować się na współpracę w kwestii tworzenia stron internetowych?
Krok 1 Jesteś świadomym przedsiębiorcą i właśnie podjąłeś decyzję o stworzeniu firmowej strony internetowej. W tym celu rozpocząłeś poszukiwania firmy, której zlecisz to zadanie i tak oto trafiłeś do e-City Vision (i bardzo nam z tego powodu miło! 🙂 ). W pierwszej kolejności musisz jednak wiedzieć, że w celu stworzenia dla Ciebie profesjonalnej witryny internetowej musimy posiąść wiedzę tajemną odnośnie Twojej wizji. Nie martw się, nie użyjemy jej do niecnych celów, lecz do zaprojektowania takiej strony WWW z której będziesz dumny. Uwierz nam, że jeśli teraz poświęcisz […]
_23
February
2017
Jakie znaczenie ma zastrzeżenie znaku towarowego dla przedsiębiorcy?
Coraz częściej widoczne jest prowadzenie nieuczciwych praktyk, które mogą zrujnować wieloletni biznes. Jak pokazuje praktyka, największy problem widoczny jest w przypadku małych rodzinnych firm, które na ogół nie uważają się za stanowiące jakąkolwiek konkurencję dla dużych potentatów. Przykładem tutaj może być mała rodzinna pizzeria a duża sieć pizzerii, bądź też duży producent win a mała tradycyjna produkcja wina z rodzinnej winnicy. Każdy z przedsiębiorców działa na inną skalę, oraz posiada często inną klientelę. Jednakowoż siła […]
_21
February
2017
Identyfikacja wizualna- czyli jak zostać zapamiętanym?
Każda firma, która nie chce zginąć na rynku tworzy własną, oryginalną identyfikację wizualną. Każda z nich kreuje nowe pomysły, ciekawą kolorystykę i zachęcające slogany reklamowe. Dzięki takim działaniom jest ona rozpoznawalna i dobrze postrzegana przez klienta. Spójna identyfikacja wizualna potrafi zainteresować, przyciągnąć i zachować konsumenta w danej firmie. Skąd najczęściej dowiadujemy się o jakichś usługach? Polecają nam je inni lub sami odkrywamy ją w internecie czy innym miejscu. Dobrze dobrana kolorystyka, profesjonalny wygląd pozwala nam zaufać danemu […]
_17
February
2017
Dlaczego warto zainwestować w Employer Branding?
Wyobraź sobie, że jesteś młodym, zdolnym programistą, który właśnie ukończył studia. Stajesz przed wyborem – możesz pracować w małej, rodzinnej firmie, o której dowiedziałeś się dopiero z Internetu, albo dołączyć do zespołu Google. Którą ofertę byś wybrał? Prawdopodobnie tą drugą. Google powstało prawie 19 lat temu, obecnie zatrudnia ponad 54 tysiące pracowników i jest jedną z największych spółek akcyjnych na całym świecie. Mimo to nikt nie pomyśli o niej jak o gigantycznej korporacji informatycznej, a raczej jak o nowoczesnej i dynamicznej firmie zatrudniającej szereg młodych i zdolnych specjalistów. […]
_15
February
2017
Trendy marketingowe 2017 w 5 krokach
Marketing jest nieustającą walką o klienta – o jego uwagę, wybór i decyzje. Każdego roku rozwija się coraz bardziej, a firmy prześcigają się w wymyślaniu kolejnych koncepcji, które mają przynieść im zysk. Co my proponujemy? Pójść za radą Bruce’a Dicksona, wokalisty zespołu Iron Maiden – przekształcić swoich klientów w fanów. Klient może w każdej chwili odejść – fan zawsze pozostanie z zespołem. Krok pierwszy – personalizacja Rozejrzyj się. Dokoła siebie znajdziesz mnóstwo banerów reklamowych, […]