agencja interaktywna łódź, agencja kreatywna łódź, strony www łódź, strony internetowe łódź, responsywne strony www

Content marketing

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Content marketing polega na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści, które przyciągają i angażują internetowych odbiorców. Tak samo jak tradycyjne formy marketingu, content marketing ma za zadanie pozyskiwać nowych klientów, budować trwałe relacje z pozyskanymi już klientami i budować wizerunek marki.

 

Trendy w content marketingu znacznie zmieniły się w ciągu ostatnich kilkunastu lat ze względu na rozpowszechnienie się internetu, który umożliwia szybkie zapoznawanie się z rozmaitymi treściami na każdy temat. Dlatego też content marketing stał się dla marek bardzo przydatną i ergonomiczną formą marketingu.

 

Content marketing różni się od tradycyjnych formatów reklamowych i opiera się przede wszystkim na prowadzeniu dialogu z klientami bez nachalnych reklamowych sloganów. Sama treść ma przede wszystkim dziennikarski charakter i, choć z zasady odnosi się do oferowanych produktów lub usług, przekazuje informacje w formie rozrywkowej, edukacyjnej lub praktycznej.

 

Przykładowe rodzaje prowadzonych przez agencję e-City Vision działań content marketingowych:

  1. Blogi

 

Dla wielu marek blogi to centralny punkt strategii content marketingowej. Nie wymagają one dużych nakładów finansowych (posty można pisać samodzielnie i nie zajmują one zbyt dużo czasu). Blogi firmowe pomagają w łatwy sposób rozbudować stronę internetową marki i podnieść jej pozycję w wyszukiwarkach, dzięki czemu zwiększa się liczba odwiedzić na stronie.

 

  1. Artykuły

 

Artykuły sponsorowane umieszczane na serwisach internetowych pozwalają pozyskiwać docierać do osób, które wcześniej nie słyszały o twojej działalności. Dzięki temu zyskujesz szansę na uzyskanie nowych klientów.

 

  1. Wideo i live streaming

 

Treść wideo jest najchętniej konsumowaną i najbardziej angażującą obecnie formą w internecie. Wiele platform społecznościowych – Facebook, Twitter, Instagram, YouTube – oferuje możliwość live streamingu – nadawania wideo na żywo.

 

  1. Infografiki

 

Infografika umożliwia przedstawienie mnóstwa informacji na jednym obrazku w sposób atrakcyjny wizualnie oraz łatwy do przyswojenia. Wykresy i elementy graficzne bardziej przykuwają uwagę niż tekstowe prezentacje statystyk.

 

Chciałbyś rozpocząć działania content marketingowe? Na szczęście w e-City Vision się na tym znamy. Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się, co możemy dla Ciebie zrobić.