Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie i SEO
Pozycjonowanie to proces wpływania na widoczność strony w wynikach wyszukiwania (np. w wyszukiwarce Google). Natomiast SEO (Search Engine Optimalisation) to zbiór działań polegających na odpowiednim dostosowaniu strony internetowej, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wyszukiwarce.
W agencji e-City Vision oferujemy usługi pozycjonowania stron internetowych. Dbamy o dokładność w przeprowadzaniu audytu stron oraz uważnie dobieramy odpowiednie słowa kluczowe, które zapewniają realne wyniki, które relacjonujemy w comiesięcznych raportach.
Na czym polega SEO?
Przy optymalizacji strony internetowej zwracamy uwagę na jej dwa aspekty: treść strony (widoczna dla odwiedzających) oraz jej kod.
Podczas optymalizacji treści strony skupiamy się przede wszystkim na:
– stworzeniu lub zmodyfikowaniu podstron, by odpowiadały tematyce strony oraz zawierały odpowiednie słowa kluczowe ułatwiające jej wyszukanie,
– wyróżnieniu treści poprzez odpowiednie jej sformatowanie (użycie nagłówków, pogrubienia, pochylenia),
– zbudowanie odpowiedniej mapy strony i zapewnienie prawidłowego linkowania wewnętrznego na stronie.
W ramach optymalizacji kodu strony internetowej koncentrujemy się na:
– dostosowaniu strony do wytycznych wskazanych przez wyszukiwarkę (najczęściej Google), czyli np. dopasowanie wyświetlania w urządzeniach mobilnych
– przyśpieszeniu szybkości ładowania strony, co polega na optymalizacji obrazów oraz pomniejszeniu objętości kodu witryny
– optymalizacji poprzez użycie metatagów i czytelnych adresów url.
W skład pozycjonowania, oprócz SEO, wchodzą także:
– Link-buidling (linkowanie):
W linkowaniu rozróżniamy przede wszystkim linki wewnętrzne (odnośniki na własnej stronie) i linki zewnętrzne (umieszczone na innej witrynie odnośniki prowadzące do danej strony). Ze względu na rozpowszechnienie się botów spamujących linkami w każdym możliwym miejscu w sieci, wyszukiwarka Google wprowadziła algorytm weryfikujący jakość linków zewnętrznych. Z tego powodu ilość linków zewnętrznych ma obecnie drugorzędne znaczenie.
Znany też jako marketing treści. Polega na tworzeniu oraz promowaniu treści przydatnej i atrakcyjnej dla użytkowników. Często stosowanymi formami w content marketingu są nie tylko teksty, ale też infografiki i filmy.
– Analityka marketingowa:
Monitoring prowadzonych działań pozwala lepiej dostosować strategię pozycjonowania i osiągnąć jak najlepsze wyniki. Warto na bieżąco sprawdzać, które działania dają lepsze lub gorsze efekty, by
Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?
Praktycznie każdy, łącznie z Tobą, używa wyszukiwarki internetowej, by znaleźć interesujące go informacje. Wysoka pozycja strony w wyszukiwaniach ułatwia jej szybkie znalezienie a w efekcie powoduje większą liczbę odwiedzin. Więcej gości na stronie to więcej potencjalnych klientów. Więcej klientów = większe zarobki
Dlatego też pozycjonowanie to opłacalna inwestycja, która może Ci pomóc osiągnąć lepsze wyniki. Zainteresowany? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, by uzyskać więcej szczegółów.