agencja interaktywna łódź, agencja kreatywna łódź, strony www łódź, strony internetowe łódź, responsywne strony www

Pozycjonowanie stron internetowych

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Pozycjonowanie i SEO

 

Pozycjonowanie to proces wpływania na widoczność strony w wynikach wyszukiwania (np. w wyszukiwarce Google). Natomiast SEO (Search Engine Optimalisation) to zbiór działań polegających na odpowiednim dostosowaniu strony internetowej, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wyszukiwarce.

 

W agencji e-City Vision oferujemy usługi pozycjonowania stron internetowych. Dbamy o dokładność w przeprowadzaniu audytu stron oraz uważnie dobieramy odpowiednie słowa kluczowe, które zapewniają realne wyniki, które relacjonujemy w comiesięcznych raportach.

 

Na czym polega SEO?

 

Przy optymalizacji strony internetowej zwracamy uwagę na jej dwa aspekty: treść strony (widoczna dla odwiedzających) oraz jej kod.

 

Podczas optymalizacji treści strony skupiamy się przede wszystkim na:

 

stworzeniu lub zmodyfikowaniu podstron, by odpowiadały tematyce strony oraz zawierały odpowiednie słowa kluczowe ułatwiające jej wyszukanie,

– wyróżnieniu treści poprzez odpowiednie jej sformatowanie (użycie nagłówków, pogrubienia, pochylenia),

– zbudowanie odpowiedniej mapy strony i zapewnienie prawidłowego linkowania wewnętrznego na stronie.

 

W ramach optymalizacji kodu strony internetowej koncentrujemy się na:

 

dostosowaniu strony do wytycznych wskazanych przez wyszukiwarkę (najczęściej Google), czyli np. dopasowanie wyświetlania w urządzeniach mobilnych

przyśpieszeniu szybkości ładowania strony, co polega na optymalizacji obrazów oraz pomniejszeniu objętości kodu witryny

– optymalizacji poprzez użycie metatagów i czytelnych adresów url.

 

W skład pozycjonowania, oprócz SEO, wchodzą także:

 

Link-buidling (linkowanie):

W linkowaniu rozróżniamy przede wszystkim linki wewnętrzne (odnośniki na własnej stronie) i linki zewnętrzne (umieszczone na innej witrynie odnośniki prowadzące do danej strony). Ze względu na rozpowszechnienie się botów spamujących linkami w każdym możliwym miejscu w sieci, wyszukiwarka Google wprowadziła algorytm weryfikujący jakość linków zewnętrznych. Z tego powodu ilość linków zewnętrznych ma obecnie drugorzędne znaczenie.

 

Content marketing:

Znany też jako marketing treści. Polega na tworzeniu oraz promowaniu treści przydatnej i atrakcyjnej dla użytkowników. Często stosowanymi formami w content marketingu są nie tylko teksty, ale też infografiki i filmy.

 

Analityka marketingowa:

Monitoring prowadzonych działań pozwala lepiej dostosować strategię pozycjonowania i osiągnąć jak najlepsze wyniki. Warto na bieżąco sprawdzać, które działania dają lepsze lub gorsze efekty, by

 

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?

Praktycznie każdy, łącznie z Tobą, używa wyszukiwarki internetowej, by znaleźć interesujące go informacje. Wysoka pozycja strony w wyszukiwaniach ułatwia jej szybkie znalezienie a w efekcie powoduje większą liczbę odwiedzin. Więcej gości na stronie to więcej potencjalnych klientów. Więcej klientów = większe zarobki ￿

 

Dlatego też pozycjonowanie to opłacalna inwestycja, która może Ci pomóc osiągnąć lepsze wyniki. Zainteresowany? Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, by uzyskać więcej szczegółów.